måndag 8 oktober 2007

Välkommen!

Shu och välkommen till Karlstads graffitihemsida!
Eftersom jag är så slö och inte orkar göra en ordentlig hemsida så använder jag en blog istället!

Jag har en hel bunt med gamla bilder från Karlstads graffitiscen som jag kommer lägga upp lite i taget.
Nyheter och annat angående graffiti kommer också komma upp på denna sida så kika in lite då och då för att hålla dig uppdaterad!

Om du kommer på nåt vettigt namn till den här sidan får du gärna skriva det som en kommentar till detta inlägg eller maila förslaget till mig!

Har du själv bilder på graffiti från karlstad och vill ha dom publicerade på hemsidan? skicka då bilder i ett mail till mazdakh@yahoo.com så sätter jag upp bilder på denna sida!

Jag inviger härmed denna sida med 50 riktigt sköna gamla old school målningar från dom gyllene åren 1989-96!