torsdag 1 oktober 2009

Update!

Shoo!
Tänkte berätta för dem som målar lagligt att nu har det byggts en vägg på åtta stycken plywood skivor som ni ser på den första bilden. Väggen är byggd i Bmx dirten på stockfallet. Den kommer att finnas där hela vintern då det snart är dags för kuberna att gå i ide! Vi hoppas väggen kommer uppskattas och att vi alla försöker hjälpa till med och hålla det städat. Försök att inte slänga era tomma sprayburkar i skogen utan släng dem på ett lämpligt ställe utanför dirten. Så slipper vi både nedskräpning och toys som spittar och förstör med de sista i burkarna.

By the way så ber jag om ursäkt för att väldigt sällan updatera sidan. Anledning? Jag har inga bilder att updatera med. Jag har inte sett något nytt så jag har inte kunnat fottat något heller. Har känslan av att det inte målas så mycket just nu men kanske jag som inte rör mig allt för mycket runt om?

Hoppas hösten och kylan bjuder på mycket skojj! Här får ni en liten liten update!