fredag 25 juli 2008

Semesterupdate!

Ännu en vecka har gått. Denna vecka har vi haft fullt upp!

1. Den lagliga väggen vid BMX-banan ser ut som skit!
Ärligt talat, är det så svårt att följa dom få regler som finns?
Måla inte på annat än anvisade platser betyder bland annat:

- måla inte på skyltar, speciellt inte på skyltarna där reglerna står!

- måla inte på elskåpet bredvid den lagliga väggen!

- måla inte på träd! - måla inte på presseningen!
- måla inte på papperskorgarna!


Kan inte dessa regler följas så kommer väggen att försvinna, det är helt upp till er!
Detta gäller ju självklart inte alla! dom flesta har skött sig utomordentligt bra! applåder till er, men vissa andra har inte kunnat hålla sig och det är ni som jag vänder mig till när jag skriver detta! skärpning som sagt...!


2. Kannike har röjts upp en hel del, cirka 2000 burkar har tagits bort och körts iväg till tippen, men en hel del burkar finns fortfarande kvar!
För er som målar där så ta med burkarna! släng dom absolut inte i skogen, för de första så är det inte bra för naturen, och för det andra så är det jobbigt för oss som måste städa där! Röjningsarbetet i kannike kommer fortsätta kommande vecka.



3. Jag åker på semester nästa vecka vilket betyder att ni inte kommer få en update på 3 veckor, nästa update kommer alltså 22:a augusti!
Därför har jag gjort en specialare idag! ni kommer få ett inlägg med blandade bilder, bland annat lite street-art denna gång. Och ni kommer få ett inlägg med en WHE-intervju med sköna bilder och en titt i WHE:s blackbook! nuff said...nu till veckans 20 som denna vecka är 21...