torsdag 20 december 2007

extra update!

Jag vet att det inte är fredag men anledningen till denna update är att jag har köpt en ny kamera och jag var tvungen att dra ut och testa den lite, det var fett kallt så jag åkte bara till två ställen, fanns inte mycket värt att fota, jag kan inte direkt säga att karlstads graffitiscen är på sin top nu. Mycket var tyvärr också spittat så eftersom jag vet att många av er karlstadmålare är inne på denna sida så skulle jag vilja annonsera några enkla trivselregler:

1. SPITTA INTE VARANDRAS MÅLNINGAR!
Om du ogillar någon kan du måla över dennes målning med en snyggare målning, på detta sätt kan ni battla ut varandra om ni vill visa att ni är bättre.

2. DIN MORSA STÄDER INTE FAMEN!
Miljönisse som jag ändå är så måste jag säga att alla fames ser fan förjävliga ut, skulle va bättre om ni tog med er skräp hem eller i alla fall samlade alla burkar på samma ställe. då kan inte kommunpolitiker säga att vi inte får en laglig vägg pga att det kommer att skräpas ner.


För övrigt så har säkert många av er märkt att det börjar se annorlunda ut vid välsvikenfamet, det beror på att 120 000 kvadratmeter skog skall plattas till marken och ett köpcentrum på 60 000 kvadratmeter skall byggas, alltså nästan lika stort som bergvik. jag säger bara R.I.P välsviken...

Ok, det var mycket klagande på mig idag men jag får skylla på att jag vaknade på fel sida, här kommer i alla fall bilderna, nästa update kommer redan imorgon! och ännu en update kommer på julafton! PEACE OUT C-TOWN!